Dags att välkomna år 2013

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förr?
Yes
- Höll du några av dina nyårslöften?
Nepp
- Blev någon av dina vänner förälder i år?
Nej
- Dog någon som stod dig nära?
Nej
- Är det något du saknat år 2012 som du vill ha 2013?
Nej det tror jag inte, ett jobb kanske
- Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?
Den dagen jag såg Daniel första gången, ååh fin han va!
- Vad var din största framgång 2012?
Vet inte riktigt
- Största misstagen?
Ingen aning
- Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej
- Bästa köpet?
Allt jag köper är bäst
- Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder
- Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja
- Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2012?
Finns några stycken
- Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare
- Vad önskar du att du gjort mer?
Umgåtts med vänner
- Vad önskar du att du gjort mindre?
Ingen aning
- Var du kär i år?
Jag är!!
- Hur många förhållanden?
Ett
- Favoritprogram på tv?
Solsidan
- Bästa boken du läste i år?
Ingen
- Något du önskade dig och fick?
Hårddisk
- Något du önskade dig men inte fick?
Nej
- Vad gjorde du på din födelsedag 2012?
Det var midsommarafton så firade det med min pojkvän och hans vänner+ min familj och vänner på dagen
- de bästa människorna du umgåts med?
Daniel, och mina fina vänner!
- Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Vet inte riktigt
- Hur skulle du beskriva din stil år 2012?
Som vanligt
- Vad fick dig att må bra?
Min pojkvän gör mig starkare
- Vem saknade du?
I år saknade jag mest mina vänner och min morfar
- De bästa nya människorna du träffade?
Daniel!!
- Årets sötaste?
Min fina älskling
- Årets största kärlek?
Daniel är min största kärlek♥
- Årets bästa?
Hela året har varit bra!
Tidsfördriv | | Kommentera |
Upp