Mycket har hänt sen sist

Rubriken får tala. Mycket har hänt sen jag skrev här sist och juni hade precis svept förbi. Det vart 4veckors semester vilket var så otroligt skönt! Det behövdes verkligen. Sen drog jobbet igång igen, och dagen efter första dagen på jobbet fick vi reda på något riktigt spännande. Nämligen att det växer en liten bebis i min mage. Det har varit en berg och dalbana psykiskt tills v14 ca. Med mycket blödningar och besök på akuten men med följd av det har vi fått sett lilla pyret många gånger. Det tackar man inte nej till men omständigheterna hade kunnat vart annorlunda. Men efter sista största blödningen fick jag blodminskande tabletter så blödningen skulle avta lite och det vart jättebra med dem. Sen dess har jag inte blödigt någonting vilket är riktigt skönt. Men varje gång jag kissar kollar jag på pappret och har lite ångest över att det ska vara blod... Har dock kommit enda till v21 nu, så vi har kommit halvvägs och det känns super. I allt detta så har vi letat hus hela hösten och efter flera tal visningar så hittade vi vårt drömhus och det vart vårt!! Så otroligt häftigt. Vi får flytta in sista februari så det är ett tag kvar men det går fort. Och tur är väl de att vi hinner flytta in innan bebis kommer ut den 30April är han beräknad. Är det verkligen nu livet händer? Vårt eget hus och vårt eget barn!! Så magiskt alltihopa. Kunde inte vara mer lycklig och att jag får dela det med han jag älskar mest av allt. Allting känns så fruktansvärt bra. Otroligt tacksam!
 
 
Vardagen | | Kommentera |
Upp