2013-05-23, 29dagar kvar tills jag är 18år

God eftermiddag! Har nyss ätit lite mellis och nu sitter jag i vardagsrummet och gör ingenting alls mer än att kolla runt på nätet lite. Om två timmar är jag på väg till fotbollsträningen i alla fall. Det suger att vara hemma, det är så fruktansvärt tråkigt. Min mamma är så fruktansvärt egoistisk ibland och det gör mig så otroligt ledsen.. Men jag biter ihop. Det får man göra ibland faktiskt.. 
Tidigare idag har jag myst med min pojkvän på morgonen sen åkte jag iväg till tunavallen och hade idrott där vi spelade brännboll. Mitt lag vann såklart! Jag gav allt jag hade ;) Nej men därefter åkte jag till bilskolan och hade dubbelkörlektion. Gick jätte bra, bara en månad kvar så är jag fri. 

Har ingen lust att skriva mer, vi hörs någon dag igen.
 
Vardagen | | Kommentera |
Upp