2013-09-30

Imorgon går vi in i oktober månad redan och det betyder att det blir kallare tider. usch vad jag ogillar kyla och vinter, det är verkligen inte min bästavän.. Men jag kämpar på med det. Ska köpa mig en fet vinter jacka nästa månad, hoppas bara jag hittat en snygg. 
Annars rullar livet på. Skolan går som vanligt, helt värdelöst.. får ångest på morgonen när jag vaknar, vill bara ligga kvar. Men imorse fick träningen mig att kliva upp som tur. Jag slutar kvart i fem idag, det suger riktigt hårt men jag tar mig igenom denna dag som alla andra dagar. 

Dessutom står det jobb på schemat resten av veckan. Tisdag, onsdag, torsdag och fredag. cashen bara rullar in på kontot, känner verkligen att det är värt det slit jag gör. Det må vara världens tråkigaste jobb jag har, men det är verkligen värt de som sagt. 
 
Jag har kommit i en period då jag skäms över min kropp, jag tycker jag är tjock. Jag vill gå ner åtta kg, jag får kämpa hårt för att komma dit. 

Avslutar detta inlägg med att jag älskar min pojkvän och de vänner som jag har runt mig!♥
Vardagen | | Kommentera |
Upp