2016-08-31

 
Idag är det den sista augusti. Det går alldeles för fort, sommaren är förbi och nu är hösten här och snart kommer vintern. Behöver ny vinterjacka, eller rättare sagt att jag vill ha. Ska försöka beställa någon lite billig iaf, får se vad det blir. 
Jag går som sagt på diet, det har gått bra eller det går bra. Men idag gick nästan benen av när jag var ute och sprang kändes det som, kom hem och var helt slut. Blev deprimerad och kände verkligen sötsug. Tog mig till stan och köpte mig en liten godispåse, det var jag fan värd. Det tycker jag. Nu har jag precis fixat morgon dagen och gjort några tal i matteboken, borde diska men orkar inte så det får vara. 
Det varierar verkligen varje dag med mitt humör, ena dagen super glad, andra dagen helt nere. Fattar inte poängen med det. Vill vara glad hela tiden, men jag orkar inte. Finns verkligen ingen ork till det ibland. Känslan när livet känns för bra, är magiskt.
 
Vardagen | | Kommentera |
Upp