Måste rensa huvudet som snart exploderar

Okej... Jag har jobbat både lördag och söndag 06-18. Idag när jag kom hem slängde jag av mig kläderna direkt och kröp ner i sängen undertäcket med godispåsen från igår på magen och tryckte i mig allt ganska fort. Med Ring My Bells i hörlurarna om och om igen. Efter att ha snapat och skrollat igenom instagram flertal gånger... tog jag tag i att göra bananpannkakor då magen skrek efter mat men noll energi till att laga någonting... Efteråt kände jag bara hur uttråkad jag var och att vara hemma kändes inte som en bra plan så jag tog mig till gymmet och gick på händer några gånger. När jag var där kände jag mig bara så fruktansvärt ensam inombords, fan. 
När jag satte mig i bilen kände jag stressen, panikattacken som började smyga sig fram. Shit det var riktigt längesen jag kände så. Fällde några tårar i bilen påväg hem och sprang upp för trappan och fram med datorn direkt för när jag åkte kände jag bara hur jag måste få skriva av mig. Det snurrade miljarder tankar i huvdet på den korta stunden. Panikattack. Hjärtat började rusade upp ganska snabbt innan jag hann få fram det där jag skriver på. Ville bara börja gråta men det kom inga krokodil tårar idag. Redan nu när jag fått skriva detta korta känner jag mig redan lugn. Det är så pass bra just nu att jag inte skulle behöva lägga upp detta ens men för att kunna blicka tillbaka för min egen skull.
 
 
 
Vardagen | | Kommentera |
Upp