2013-11-28

Vart tog mina krafter vägen? dem försvann helt plötsligt. Jag har ingen ork till att kliva upp på morgnonen och åka till skolan längre. Som att jag har gett upp nu, gett upp hoppet om att klara skolan. Varför? Jag vet inte. Jag orkar bara inte kliva upp och åka till skolan. Istället ringer jag och sjukanmäler mig och sätter på en film, sen en till och sen ännu en till och så fortsätter det sådär. Det är fruktansvärt tråkigt, men jag mår fruktansvärt mycket bättre. Att slippa sitta i skolan och höra alla bli besvikna för att dem får ett B när dem ville ha A, fuck off säger jag bara. Där sitter jag med F eller E, kommer inte högre upp. Okej där var jag lite dum. Jag pluggar inte som de andra, dem kämpar verkligen för sina betyg. Men när jag gör mitt bästa och känner att det är bra så uppnår jag aldrig mer än ett E eller F. Det är då man mår dåligt i sig själv, man känner sig värdelös. Jag hatar den känslan. Jag tror det kan vara därför jag struntar i allt just nu, för jag orkar inte må dåligt. 
 



När min fot är bra då ska jag ta tag i träningen igen, en månad orkade jag hålla på sen gav jag upp. Men jag ska ta tag i det, jag måste göra det. Jag mår dåligt över min kropp, jag känner mig tjock men ändå äter jag massa skit. Varför? varför varför?? 
Tankar | | Kommentera |
Upp