2015-07-19



Godkväll. Ligger hemma hos Jenna i hennes soffa, har precis sovit några minuter medan hon städade. Skulle egentligen hjälpa henne men efter att jag diskat så somnade jag gott.. Behöver lite skönhetssömn mitt på dagen efter denna helg, denna galna helg. Får tacka för festen Rinat hade kirrat i Fredags, och utgången med brudarna igår. HAHA. Så galen sommar denna. fyfan. Men fan vad jag älskar livet ibland. Livet som full är så jäkla kul. Men nästa helg är sista helgen på länge, det är dags att ta tag i livet. Med min älskade vän Lovisa, vi ska börja springa och äta bra mat. Det är dags. Det syns på kaggen. 
'
Imorgon går jag in på min sista semester vecka för detta år. Eller jag har nog några dagar kvar att ta ut, vilket jag ska göra. Annars blir det jobba ett helt år utan semester. Buhu. Men det löser sig. Känner att jag skriver massa men hullerombuller. Godnatt.
Vardagen | | Kommentera |
Upp