2017-06-28

Länge sen sist... Men kan säga att begravningen var riktigt jobbig. Självklart för vems begravning det var och för att se min lillebror så förstörd. Det gjorde så fruktansvärt ont i mitt hjärta att se lillebror så fruktansvärt ledsen. Älskade lilla kille ♥. Vi alla saknar dig farfar Jan. På lördag skulle du fyllt 72år, och det hade vart fantastiskt att fira det med dig men tyvärr fick vi inte det men vi saknar dig, vilket vi förevigt kommer att göra.
 
23 maj åkte jag och Simon till Mallorca och vi var borta en hel vecka vilket var riktigt skönt och väldigt behövligt. När vi kom hem hade jag ynka 5dagar kvar på Björktorpskolan. Avslutade min tjänst på skolavslutningen och nu är jag tillbaka på arena igen, vilket jag inte trodde men det fick bli så. 
Mina två barndomsvänner tog studenten och det firades. Även jag har hunnit fyllt 22år sen jag bloggade sist och det har även vart midsommar som firades med härligt folk och femkamp. 
Nu är vi inne i sista veckan i juni, och fyhelvete vad tiden flyger iväg.. 
Helgen består av massa kalas. Fredag blir det Västerås med mina två bästa vänner, och lördag fira lilla Filippa och 20års fest på kvällen och även söndag blir myspys. En dag med roos, ska bli härligt.
 
Det har vart massor av fotboll denna vår, och nu är det äntligen lite lite vila. I alla fall en månad, vilket är skönt. Istället är det massa fest inplanerat, men vad gör det för det är sommar och jag älskar det. Att kunna gå ute i bara linne, är alldeles för härligt. Blir nästan kär på livet. 
Jag är väldigt stolt över mig själv, och ja jag skryter. För jag är fan bäst HAHA.! Men jag leder skytteligan i hela våran serie, och ja jag tycker det är fett coolt. Jag har gjort 18mål på 7 matcher, den under har gjort 8mål så det säger ju endel. Bröt även fingret i en fotbollsmatch såg jag nu när jag skulle ladda upp bilder. Kom också på att jag körde Toughest med min moster, och även där var jag så jäkla grym. 
Och det var så länge sen jag blogga och har hunnit laddat upp massa bilder på insta så kunde inte få med mig bilder från Mallorca, det får vänta till en annan gång i tiden. Godnatt!
 
Avslutar inlägget med lite härliga bilder från förr.
 
 
 
Vardagen | | Kommentera |
Upp