2017-12-04

Godkväll. Har suttit här framför datorn sen kl 19 och ser nu att kl redan är halv elva, alltså shit! haha... Dags att lägga sig så man orkar upp och jobba imorgon. 
Annars vill jag bara uppdatera och visa att jag lever. Trots all ångest jag går runt och lever med. Den tär, som fan. Ibland vill jag bara försvinna från världen och ibland älskar jag livet. Det är svårt att veta vad jag vill, när livet känns såhär. Ibland vill jag allt, sen ena stunden undrar jag vad fan jag håller på med? Men det är väl så livvet funkar antar jag. Men jag vet ju att jag kan må bra, istället för såhär? Kan min lilla hjärna bara fatta att de går att må bra, men huuuuur? hur kommer jag dit? seriöst. Ta mig från dessa dumma tankar, för jag vill känna att livet är värt att leva varje dag! Vill verkligen inte känna av tanken att ta mitt liv. Så Jäkla hemskt. 
Det positiva i livet är att träningen går bra oavsett om jag gått upp i fett, men fan. Man måste få njuta av att äta lite gott också, tar tag i fettet i januari kanske. Trött på att bry mig om kroppen konstant, det ger mig också ångest. Fast om jag ser bra ut som jag tycker så blir de ingen ångest men man blir aldrig nöjd oavsett. 
En till positiv sak är att jag börjat jobba på Sportamore Lagret, så himla kul! Varannan helg, så de är as nice!
Men ni som fortfarande är inne och kikar, ni är ju guld! Ha det bäst!
 
Vardagen | | Kommentera |
Upp