2016-12-14

Godkväll! Idag har jag jobbat som alla andra dagar i veckan, tog mig även till gymmet med Simon efter jobbet och körde lite bröst, mage och armar så träningsvärken lär komma. Benen har jag redan träningsvärk i från i måndags... 
Det är så jäkla tråkigt att man inte har någon motivation längre.. Vill gå på diet igen för känner mig inte alls snygg längre som man kände sig för några månader sen, första gången denna sommar som jag verkligen vågade visa mig i bikini på stranden, på flera år. Man kände sig äntligen snygg, lite iallafall. Ska prata med rektorn på skolan om jag verkligen måste äta pedagogisk mat annars ska jag ta tag i maten och träningen för det är ganska svårt när man måste äta skolmaten känner jag. Känner även att efter dieten så har jag svårt att hålla mig borta från mat, hur gör man ? ni som klarar er så bra.... uuuush.
 
Hade jag fortsatt att träna här så hade förmodligen magrutorna kikat fram...
 
Vardagen | | Kommentera |
Upp