Ny vecka med nya möjligheter

Godkväll! Tänkte berätta min lördag, söndag och måndag.
Lördag: Träffade Daniel på lördag förmiddag. Käkade på stan och åkte till malma marknaden och gick runt där någon timma sedan åkte vi hem till honom. Käkade kvälls mat och sedan åkte vi vidare hem till Frida som hade fest. Det var rätt kul fast det var många fiender där. Bara låtsas som att de inte var där liksom. Somnade gott i Daniels säng senare på natten. 

Söndag: Vaknade brevid Daniel, super mysigt. Kollade några avsnitt av CSI sedan åkte vi till parkenZoo för att kolla på Markoolio. Innan det började gick vi runt inne i parken och åkte karuseller och slösa massa pengar på lotter och sådant. Men helt klart värt det! Åkte därefter hem till mig och käkade, Sen åkte vi till Ekängen och spelade minigolf med min lillebror. Sen myste vi i sängen resten av kvällen tills jag somnade.

Måndag: Vaknade utan Daniel kl 07.00 för att sedan cykla iväg till jobbet kl 07.45. Dagen rullade på snabbt och åkte hem och solade. Matilda kom och gjorde mig sällskap. Gick sedan in och fixa käk och gick sen till Gustavsborg och lirade fotboll med min lillebror, Mathilda och Emilia. Daniel kom där efter och efter ett tag åkte vi hem. Har nyss varit på coop och köpt lite gott så nu ska vi nörda CSI tills jag måste sova för imorgon är det jobb som gäller för mig. 


Tre nallar vann älsklingen till mig. Så söt! En jätte stor Tiger vann han, så mysig!
Vardagen | | Kommentera |
Upp