2017-03-30

    
 
   
 
 
 
Godkväll! Sitter här hemma helt ensam vilket är rätt skönt haha. Det är inte ofta det händer men snart är prinsen hemma och det är minst lika skönt vill jag säga. 
Men dagarna flyter på rätt bra faktiskt, träningen går segt men kör igång med kostschema snart igen då blir man lite mer taggad, för ger ingen effekt när jag äter vanlig mat och tränar, rätt svårt att äta rätt mängd osv osv. Har käkat hotellfrukost tre helger i rad, pannkaksfrulle med mamma & syrran och käkat god mat på kvällar också på helgerna men det är slut nu.. Det är dags att bli lite ekonomisk för det är jag kass på, ska bli förändring på. Ska iallafall ge det ett försök. 
Är också i en period just nu då jag inte gillar fotbollen så mycket, vill lägga skorna på hyllan men samtidigt vet jag att jag kommer sakna det så mycket. Har förresten blivit tränare för p14 i KSK, det ska bli en intressant utmaning, men jag tror det kommer funka. Killarna är ganska härliga & roliga så kommer nog bli super bra. 
Bilen har vart på service och allt såg bra ut vilket glädjade mig, dock tyckte inte plånkan om det men vad ska man göra.. 
Den 27mars var också fyra år sen min pappa fick hjärtstillestånd, och jag minns den dagen så väl. 
 
Prinsen fyller 24 på tisdag och det ska firas på söndag men innan det ska jag hinna med att äta tacos med Linnea, åka till stockholm och köra hinderbana med moster och hinna gå på lagfest också, även baka men det ska man väl hinna med.
Vardagen | | Kommentera |
Upp