2013-10-21, MIN PAPPA ÄR DEN STARKASTE MÄNNISKAN

 
Mina älskade skor har äntligen kommit! Så nu sitter jag här och väntar på att maten ska bli färdig sen ska jag åka och handla med mor. Vid åtta ska jag åka till gymmet och testa dessa godingar och vid nio slutar Daniel jobbet och då ska jag hämta honom och åka hem till honom för att gosa med honom.
 
Jag ska gå ner i vikt, bli vältränad och bli snygg. Det är ett mål i mitt liv just nu, jag vill hamna där. Så snabbt som möjligt. Jag vill att mitt hjärta ska må bra. Utan ett starkt hjärta klarar man inte alla motgångar.
Min pappa överlevde ett hjärtstopp och blev fullt frisk med sina mediciner han tar dagligen och med sin defibrillator ovanför hjärtat. Hade han inte varit så vältränad som han var/är så hade han nog inte klarat sig så bra som han gjorde. Jag är stolt över min pappa, han är den starkaste människan jag känner. När det hände blev jag rädd om mitt liv, vad som helst kan hända när som helst.
Det är därför jag har tagit tag i min hälsa, jag vill klara svåra motgångar som dessa.
 
Vardagen | | Kommentera |
Upp