Livets trio

 
Ärligt. Finns det något bättre än denna trio? Den är oslagbar. Det här är två tjejer som följt med mig en lång tid genom livet. Både dem tuffa och dem lätta tiderna. Dessa skulle jag gå genom eld för om det behövdes. Oavsett vad är det alltid vi. 
Vi har tagit oss igenom så mycket tillsammans. Vi har svikit varandra, vi har bråkat, vi har skrattat, vi har gråtit, vi har haft så jävla kul. Våran historia ihop är helt galen och jag ångrar ingenting av allt vi har gjort ihop. Jag älskar att prata om allt vi har gjort tillsammans genom åren. Jag kan inget annat än skratta och bara leva mig in i allt. Om det gick skulle jag göra om det tusen gånger om för att uppleva allt galna igen. Vi växer upp och skapar oss ett eget liv med varandra på sidan av men när vi väl är så är allt som ingenting har kommit ivägen för oss och det är det bästa. Ni har ert och jag har mitt. Jag är så stolt över allt ni gör och åstakommer. Ni är unika och fantastiska precis som ni är. Jag kan sakna tiden som varit, när vi festat och gjort helt galna saker. När vi tagit bilen och dragit från stan och gjort någon annan osäker. Det bästa med er är att ni låter mig vara precis som jag är. 
 
 
Vardagen | | Kommentera |
Upp