2018-01-22

Om 5månader fyller jag 23år. Åren går alldeles för fort. Om 5månader tog jag studenten för 4år sen. Det är helt sjukt hur fort åren går. Och jag har bott hemifrån i 3år? Alltså va? 3år, det är faktiskt ganska länge ändå. 
Förutom det så sitter jag hemma i soffan och kollar på en serie, som fick mig att börja gråta. Den heter " ATYPICAL", jag blir helt rörd. Den är så sorglig på något sätt, Rekommenderar verkligen att kolla. Man får sån bättre förståelse för dem som har autism, vad dem går igenom om dagarna. Ja det gör mig ont i hjärtat av att se, hur mycket dem egentligen lider.
Jaja, annars mår jag faktiskt bra. Jag har ingenting att beskymra mig över. Och det är otroligt, otroligt skönt! Kan inte riktigt beskriva. Jag ska vara ärlig, och jag behöver bekräftelse i vardagen. Jag behöver höra av andra vad de tycker om mig, det är sån jag är. Men just nu är jag i en period, där jag inte bryr mig. Viktigast är vad jag själv tycker, inte vad andra tycker. Det är så fruktansvärt skönt att inte ha någon kille som man träffar, eller pratar med liksom. Förstå mig rätt. Klart jag pratar med killar, som mina vänner men inte mer än så. Och jag nöjer mig med det, för jag är nöjd med att vara ensam. Såklart det känns tråkigt vissa stunder men det går över ganska fort. Förut kunde jag få panik, av ensamheten men panikattackarna och ångesten är långt borta. Hur försvann dem? Dem bara gick över.. Och jag njuter verkligen av tiden som är. Jag gör inte saker som jag egentligen inte vill, jag gör det jag känner för när jag vill och orkar osv. 
Vet att jag svamlar när jag skriver men det är så det blir.. Jag har liksom inget filter, jag skriver det som kommer upp i huvudet och det blir bäst så. Mitt i allt kan det plötsligt ta slut på ord, och då avslutar jag. 
 
Jag är jäkligt bra på att tänka på allt som hänt i livet tidigare, och mår oftast dåligt av det. För jag önska att jag aldrig upplevt vissa saker. Ja som jag skrev, ibland blir jag tom på tankar vilket jag blev nu.
 
Ska fixa inför imorgon sen iväg på fysträning med fotbollslaget. Ha det gött!
Vardagen | | Kommentera |
Upp