28 juni 2021

Hallå där. Det är äntligen sommar! Dessutom har hela juni redan sprungit förbi.... Jag har hunnit fyllt 26år också. Det har även vart midsommar. En regnig midsommar som vanligt... Livet rullar väl på. Dagarna sveper förbi snabbt och det är snart fyra veckors semester vilket verkligen behövs känner jag. Vart mycket jobb sen jag började jobba i November. Vet ni vad, från den 1juli blir jag fast anställd på Volvo och det känns så jäkla bra. Det är verkligen ett företag jag gillar och så tacksam för denna möjlighet! 
Jag har också börjat lira lite fotboll men känner nog att det är nog bäst att lägga skorna på hyllan, min kropp orkar inte med dessa skador som tillkommer när man är hård och stark. Det är inte värt att göra illa sig. Nej vet ni vad, jag orkar inte skriva mer. Har uppdaterat om livet iallafall.
 
 
Vardagen | | Kommentera |
Upp