2016-09-20

 
Klippte av mig håret för en vecka sen, sån jäkla rishög. 
Inne i en period då jag inte är nöjd över någonting hemma hos mig. Möblerna är tråkiga och inredningen är ful. Vill ha allt nytt. Mitt vitrinskåp är sålt och hämtas imorgon, tack och lov. Köpte mig lite nya saker i söndags också när jag var i ikea med Lovisa. Det är jag nöjd med i allafall. Känns dock som jag bor i en djungel men vadfan gör det. 
Simon är i Kanada sen i fredags och kommer hem på lördag. Buhu. 
Jag jobbade 16.12-21.00 igår, det var rena rama mardrömmen så idag stannade jag hemma. Jordens klump i halsen och tårfyllda ögon, som försiktigt rann så igen skulle se. 
Innan jobbet var jag iallafall hemma hos farmor, och åt laxsoppa, så himla gott!
 
Vaknade skapligt imorse, kollade lite tv sen åt jag frukost och donade. Tog mig till hemköp innan lunch för att handla lite tills jag skulle baka. Bakade kolakakor och drömtårta, mums! Joel har även vart förbi här och hälsat på, vilken kille. Min bästavän! 
Efter Lovisa slutat jobbet kommer hon hit för lite tacos och hjälpa mig lite. Vilka fantastiska vänner man har. Som man alldeles för sällan umgås med, tråkigt nog. Får bli en riktig förändring. Man ska ta vara på de man har.
 
Vardagen | | En kommentar |
Upp