2014-03-26

Dig älskar jag.
 
God eftermiddag. Slutade skolan väldigt tidigt idag som var väldigt skönt, dock var det tråkigt utan sol. Har suttit hemma vid datorn i en timma snart, ska alldeles strax bege mig mot jobbet sen ska jag åka hem och äta något litet sen ska jag ta mina ben ut och springa. Hoppas dem pallar. Måste även försöka göra några övningar med min stackars lilla fot som inte mår bra. Ledbandet i foten behöver bli lite starkare. Och imorgon börjar utomhus träningarna på gräs, ska bli väldigt skönt. Men jag måste vila som sagt. Men ska ändå försöka springa några kilometer. Det man inte vet dör man inte av hehe. 
Senare ikväll kommer mitt hjärta hit. Som han gjorde igår, älskade han. Han kom hit efter halv tio och åkte hem vid halv sju imorse. Jag sov hela tiden, haha... Han är så go mitt lilla hjärta, vad jag tycker om honom! ♥
Vardagen | | Kommentera |
Upp