2014-06-29 BILDER FRÅN TVÅ OLIKA DAGAR



Godkväll! har precis tryckt i mig en hel låda från ming med kyckling och blandade grönsaker.Så sinnes sjukt gott! Snart ska jag lägga mig och sova för imorgon är det upp tidigt och jobba. Men först tänkte jag skriva av mig lite grann. För det behöver jag verkligen! 
Eller först ska jag berätta vad jag gjort idag. Vaknade super tidigt, åt frukost och sedan åkte jag hem och gjorde mig iordning. Hämtade upp Daniel vid kl 11 och vi åkte vidare till Västerås, som vanligt nu för tiden. Vi stannade på Ikea och käkade köttbullar, FETT GOTT! Sen åkte vi vidare in till stan för att jag skulle köpa en super fin tröja, men den fanns inte kvar... Jobbigt när man inte köper något man gillar direkt, för då blir det såhär?.... Aja. Fick iallafall med mig en annan tröja, en tjocktröja dessutom. Så himla mysig! Sen skulle vi fika. HAHA! Det blev tårtbuffé för oss båda, sen mådde vi inte bra.. Inte konstigt? Äsch, man lever bara en gång så då måste man ju passa på. 
Skjutsade hem mitt hjärta därefter och jag åkte hem och tog på mig träningskläder och åkte till tunapark och köpte ett par nya löparskor. Superduper sköna och snygga dessutom! Så nu ska jag ta tag i löpningen, ska försöka springa varje dag efter jobbet, då jag redan är svettig och kan äta kvällsmat efter. Perfekt. 
Och nej, tog inte på mig träningskläder för jag skulle köpa skor utan för att jag skulle åka och träna ;)
 
 
På tisdag ska min pappa operera sig för andra gången för sitt dåliga hjärta. Det gör ont i mig. Men det glädjer mig att han kanske blir bra nu? Hoppas iallafall det. För han är inte värd detta, ingen är värd det såklart. Men verkligen inte min pappa, så rädd om honom. Men hur ska jag bevisa det för honom? 
Han och jag har inte den relationen som dem flesta har med sina föräldrar. Jag är typ blyg när jag träffar honom? vem fan är blyg när man träffar sin föräldrer? det är ju sjukt. Men det är tyvärr så det är. Jag vågar liksom inte alltid vara mig själv. Han måste ju tro att jag inte bryr mig. Men det gör jag, det gör ont i mig att gå runt och vara orolig över honom. Jag vill krama honom och säga att jag älskar honom, men jag törs inte. Men jag vet att du läser min blogg ibland pappa, så ta till dig detta. Jag älskar dig, och hoppas att du blir frisk snart.♥
Vardagen | | Kommentera |
Upp