2020

Nytt år, härligt. 
Det är två år sen som jag bytte mönster i livet. Sen dess har de hänt endel eller egentligen inte men inom mig har de hänt så fruktansvärt mycket. Tack & lov. 
Att älska sig själv har vart en fajt. Att inse vad man är värd är inte alltid lätt. Det är lätt att man låter sig själv bli behandlad dåligt för man tror att man inte är värd bättre eller kan finna något bättre. Det är lätt att vara efterklok. Det har jag väldigt lätt för.
Jag har gjort många fel i livet, men vad gör det? Man växer utav det. Man gör verkligen det. Man inser därefter hur fel man agerade osv. Konsekvenser kommer och man får ta sig igenom det.

Jag är så himla exalterad över vad 2020 kommer komma skall. Dethär kommer kanske bli ett bra år. Just nu känns det som det och det får vi lita oss på.
Vardagen | | Kommentera |
Upp