Onsdag 25 April

God förmiddag! Sitter hemma i fåtöljen och har precis käkat lunch. Ska strax åka till jobbet och avverka dagens arbetspass. 

Idag när jag vaknade låg jag och drog mig en stund sen gick jag upp och byte om till träningskläder och tog en promenad på mer än 45 minuter. Tog en omväg till willys där jag skulle hämta paket. Åt frukost när jag kom in och sen åkte jag iväg till gymmet och körde några få magövningar. Innan jag åkte hem igen gick jag in på snabbgross och köpte med mig lite bra saker för deffen. Behövdes fyllas på med mat så att säga. 
Nästa vecka ska jag börja med nytt kostschema och det ska bli intressant vad det blir för resultat utav det. Även nytt träningsprogram osv. Kommer förmodligen att göra träningen lite roligare. 

På fredag ska jag träffa min mamma och vi ska försöka prata om allt. Sjukt nervös men det ska väl gå bra. Jag är aldrig nervös när jag träffar henne, men denna situation gör det fruktansvärt jobbigt. 

Vardagen | | En kommentar |
Upp