2018-02-26 Måndag

 
God förmiddag! Sitter hemma i köket och tänkte försöka mig på att skriva några rader nu innan jag ska iväg till jobbet. Samtidigt försöker jag få i mig lite ost & kex som vart kvar från i fredags då jag bjöd Irma på lite småplock. Skit tråkigt att jag inte får in bilder från mobilen till datorn utan att skicka via facebook typ.. Har alltid kunnat ladda över bilder genom att bara koppla sladden från mobilen till datorn men det fungerar inte längre... Så därför blir det oftast bara instagram bilder men ja vad gör det. 
Veckorna rullar på i sin ordning och livet lika så. Har snart jobbat två hela månader på Volvo och det känns riktigt bra! Gillar verkligen skift. Speciellt kvällsveckorna, gå upp när man vaknar, dra iväg och träna och bara njuta av tiden i soffan typ. Ibland kan man ta en lunch på stan eller liknande, Aa det gillar jag. Man får se livet i den ljusa vardagen istället för att vakna i mörker och dra till jobbet och komma hem i det mörka också liksom. Hela lägenheten blir mycket finare av det fina ljuset som kommer utifrån och den känslan är alldels för härlig. Men som sagt, veckorna rullar förbi. Blivit en och en annan hotellfrukost, och ska bli ännu en till i veckan som jag ser framemot! Haft lagfest med kvickan, så jäkla kul! Umgåtts med min lillebror och har tränat massor. Även hunnit med ett lopp på Friends Arena som hette Arena Run, och det var jobbigt vill jag lova. Jag har också köpt PT-timmar med en pt på gymmet i sex månader framöver varannan vecka, skit kul! och fotbollen drar snart igång och jag har också bokat ännu ett lopp den 28April som heter Ultimate OCR, vilket man också är riktigt taggad på! Sen kan jag avslutat inlägget med att jag tror att jag blivit känslig mot laktos. Magen mår sällan bra, och speciellt mår den riktigt dåligt när jag äter något som innehåller laktos har jag kommit fram till. Körde en vecka med produkter som är laktosfria och var riktigt bra sen idag tog jag för mig av lite nötkräm och de satte sina spår så att säga.. hehe. Ska söka vård och få det bekräftat om det nu är det eller något annat. 
Vardagen | | Kommentera |
Upp