2014-11-20

Det är sjukt hur fort dagarna går. När jag gick i skolan kändes det som att en vecka var en månad liksom. Nu känns en vecka som en dag bara typ. Känns som det var helg igår och det är redan helg imorgon igen. Vilket är så himla skönt. Jobbat hela veckan och avslutar jobbveckan med att vara arbetsledare, Vilket känns väldigt bra det med. Känns skönt att dem på jobbet litar på mig. Skulle jag göra något fel så kan det orsaka massa kaos. Så det känns väldigt bra faktiskt. Men ja, jag fixar det! 
 
Har nyligen kommit hem från jobbet och har precis tryckt i mig en kvarg. Ska snart åka in till tuna park en snabbis och skaffa lite tillbehör till träningen i skogen med ett härligt träningsgäng. Så himla kul! Detta har jag sett framemot hela veckan. Hoppas bara att motivationen sitter kvar, för det vore annars himla synd.
 
Helgen ser jag också framemot. Då jag bokat bio imorgon till mig och Daniel. På söndag ska jag hänga med Daniel och hans familj till Stockholm på Hamburger börs.Vi ska kolla på Orup Viva La Pop, så det blir nog kul! 
 
 
Vardagen | | Kommentera |
Upp