2017-05-08

 
 
God eftermiddag. Denna helg gick fort, kan bero på att jag hade match i fredags som slutade i vinst med 22-0, så himla grymt haha! Lördagsmorgonen var det bara att kliva upp och åka till Strängnäs för att arbeta lite, och det var rätt kul och dagen gick fort. Resten av dagen gjorde jag inte alls mycket. 
Igår söndag vaknade jag skapligt och hade hals ont... Usch. Jag och Simon åkte iallafall till Vingåker och hejade på lillebror som hade cykeltävling och vi kikade även förbi outlet där, och jag fick med mig ett par sköna adidas hem. Kl 16.45 var det samlig på ksk med mina fotbollskillar och det var dags för match mot hällby vilket slutade med en förlust tyvärr. Bättre lycka nästa gång. 
Denna måndagsmorgon stannade jag hemma från jobbet. Hostat hela natten och inte sovit ett dugg... Så valde som sagt att vara hemma, och jag har inte gjort mycket alls mer än att sovit hela förmiddagen och nu lagar jag lite käk. Har även gjort propudbollar och protienbars. mmmmmmmh. 
Om två timmar ska jag åka och träna killarna men hoppar över min egna träning idag. 
 
Veckan är fullbokad och på fredag ska jag på min andra begravning. Hemskt. Kommer bestå av massa tårar.. Men det är väl så livet slutar för alla. Tyvärr.
Älskade farfar Janne.♥
 
Vardagen | | Kommentera |
Upp