2016-04-30

Valborgsmässoafton, heter det så ens? Jag har ingen aning alltså men jag tror det haha. 
Imorse vaknade jag halv sju, det är helt otroligt hur dåligt jag sovit på sistonde. Vaknar alldeles för tidigt samtigt som jag lägger mig sent, iaf på helger. Men åt frukost och kollade på MariaWern, as bra. Sen tog jag mig till gymmet och bockade av axlar/triceps/mage och 25minuters cardio på trappmaskinen, svetten bara rann ner på golvet från pannan, helt sjukt haha. Var bara att traska hemåt efteråt och käka och göra sig iordning innan jag skulle hämta Maja. Eftermiddagen spenderades alltså med Maja och fotbolls tittande. Följde sen med Maja hem och städa tills ikväll då det är lite inflyttningsfest. Väntar på att Simon ska bli klar så vi kan åka vidare hem till Irma och börja kvällen. 
 
 
Vardagen | | Kommentera |
Upp