Sista januari

 
Hej igen! Gud vilken lång paus jag hade... HAHA. Nej men kände just nu att jag har tid att skriva lite så tänkte skriva lite om mina jobbiga tankar i huvudet, blir galen... men ändå så mår jag bra någonstans. Det vet jag!
Jag vill gå ner i vikt och få en finare form på kroppen, men jag vet verkligen inte hur jag ska ta mig till väga..
Jag älskar choklad, det kan jag äta hur mycket som helst av. Men samtidigt som jag äter det så ångrar jag det haha, vill verkligen få en finare kropp... och min motivation till att träna är ju sådär.. Finns ingen som peppar mig att träna, jag tror verkligen att jag skulle träna ännu mer ifall det fanns någon där som peppa och gav mig lusten. Ibland har jag verkligen orken att träna. Ibland på fotbollsträningen tar jag i allt jag har, men ibland känner jag "nej fyfan det här är tråkigt"... Jag önskar att jag inte gav upp så lätt, allting skulle nog vara mycket roligare och lättare då tror jag. Det är samma sak i skolan.. T.ex. Engelskan har jag skit svårt för, kan ingenting knappt.. Om jag bara hade tålamod och verkligen gav allt så tror jag att jag skulle kunna klara det, men det finns inte i mig. Jag har inte motivationen att klara det.. Vet verkligen inte varför. Det är väl så det är bara.. får kämpa på med det. Försöka göra det bästa av situationen.
 
Endast 30dagar kvar nu till värmen, jag längtar så fruktansvärt mycket. En hel vecka i värmen med min underbara pojkvän som jag älskar så mycket, det ska bli så fantastiskt. ♥
Vardagen | | Kommentera |
Upp